چرا سود اقتصاد در اختیار شرکتهای بزرگ است؟ | بار اشتغال بر دوش بنگاههای کوچک
اقتصادآنلاین؛ چرا بخش بزرگی از سود اقتصاد ایران در اختیار تعداد محدودی شرکت قرار دارد، اما بار اصلی اشتغال کشور را بنگاههای کوچک و متوسط به دوش میکشند؟ عیسی منصوری، رئیس مرکز پژوهشهای اتاق ایران به ساختار متفاوت سودآوری و اشتغال در اقتصاد ایران پرداخته و از تغییر نقش بازیگران اصلی اقتصاد در دوران تحریم
اقتصادآنلاین؛ چرا بخش بزرگی از سود اقتصاد ایران در اختیار تعداد محدودی شرکت قرار دارد، اما بار اصلی اشتغال کشور را بنگاههای کوچک و متوسط به دوش میکشند؟
عیسی منصوری، رئیس مرکز پژوهشهای اتاق ایران به ساختار متفاوت سودآوری و اشتغال در اقتصاد ایران پرداخته و از تغییر نقش بازیگران اصلی اقتصاد در دوران تحریم و جنگ سخن گفته است.
مشروح این اظهارات را در ویدئوی زیر ببینید.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0