کد خبر : 13978
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ تیر ۱۴۰۵ - ۹:۴۵
0 بازدید

کشت خشخاش در تهران ناچیز است/ عمده کشت در غرب و شمال غرب کشور

کشت خشخاش در تهران ناچیز است/ عمده کشت در غرب و شمال غرب کشور

معاون دادگستری استان تهران گفت: کشت غیرقانونی خشخاش در استان تهران در سطحی ناچیز قرار دارد.

اجتماعی

ابوالفضل نیکوکار معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: گزارش‌های مربوط به کشت خشخاش عمدتاً مربوط به برخی استان‌های غربی و شمال‌غربی کشور است که ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز بر تمرکز آن در همان مناطق تأکید دارد.

وی با اشاره به نیازهای دارویی کشور افزود: بخشی از مواد مورد نیاز دارویی کشور، ضرورتی قانونی و اجتناب‌ناپذیر است که در صورت عدم تأمین داخلی، از مسیرهای کاملاً قانونی و با مجوزهای لازم تأمین و وارد می‌شود.

نیکوکار همچنین با تأکید بر وجود سازوکارهای نظارتی در این حوزه گفت: تأمین این نیازها تحت نظارت دقیق و در چارچوب قوانین انجام می‌شود و در سطح ملی نیز شورای عالی هماهنگی و دستگاه‌های ذی‌ربط بر این فرآیند نظارت دارند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران در پایان تصریح کرد: در استان تهران با اقدامات انجام‌شده، وضعیت کشت خشخاش به شکل قابل توجهی کنترل شده و در سطح ناچیز قرار دارد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.