خبر خوش برای اجارهنشینان: قراردادهای اجاره تمدید خواهند شد+ جزئیات
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: با مصوبه سران سه قوه، قراردادهای اجاره مسکن که تا پایان سال ۱۴۰۵ منقضی میشوند، در صورت درخواست مستأجر بهصورت خودکار برای یک سال تمدید خواهند شد.
به گزارش اکوایران به نقل از تسنیم، بر این اساس سقف افزایش اجارهبها و ودیعه در سراسر کشور حداکثر ۲۵ درصد تعیین شده و مراجع قضایی نیز از صدور حکم تخلیه صرفاً به دلیل پایان مدت قرارداد خودداری خواهند کرد.
این مصوبه تا پایان سال ۱۴۰۵ اعتبار دارد و چهار استثنا از جمله نیاز شخصی مالک به سکونت، فروش رسمی ملک، تخریب و نوسازی یا تخلفات مستأجر را شامل میشود.

برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0